CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, March 29, 2011

CUJEN THE LEJEN GIVEAWAY


click BANNER to join..

syaratnye:

a) Paste satu cerita kelakar samada korang copy paste atau rekaan korang sendiri.

:: so here it is..meh kte pkt glak sme2 ::

CITE 1

Pada suatu hari Pak Pandir membeli beberapa ekor ikan keli di pasar borong di pekan. Apabila pulang ke rumah dia menyuruh Mak Andih menyiang ikan tersebut. Ketika sedang menyiang.....
Mak Andih: Oi bapaknya! Macam mana nak siang ikan ni? Hidup lagi ni
Pak Pandir: Apa yang susahnya tu Mak Andih?
Mak Andih: Nak Ketuk Kepala ikan sadis pulak
Pak Pandir: Tu pun nak dikecohkan. Maknya rendah saja ikan tu dalam air. Kasi lemas ikan tu. Kejap lagi mampos la tu.
Mak Andih:???

CITE 2
1 hari kecoh Pak Pandir panggil wartawan datang kerumah dia.Bila wartawan2 sampai mereka pun bertanya ada apa yang menarik ni pandir. Pak Pandir pun kata..tenguk ni..aku tanam pokok rambutan tapi tumbuh pokok ubi kayu..hehehe.Waaa pelik ni Pak Pandir..cuba cerita kat kami...5 bulan dulu aku ada tanam pokok rambutan kat sini..aku ingat lagi sebab aku ada tandakanya kat sini...dengan apa Pak Pandir tandakan?tanya wartawan....dengan batang ubi kayu, jawab Pak Pandir



 b) pilih SATU dari tiga hadiah

:: sya pilih ini Ikea Deco Watch ::



c) Tag 2 orang kawan

:: so nk tag :: 

1) Cempaka
2) Angah




1 comments:

cujen said...

thanks for join.
cerita kelakar yg pertama tu memang kelakar..hahahah


gud luck for u!

Post a Comment